Οι αρχάριοι θα χαμογελούν γιατί πάνω στην χαμηλή από το έδαφος σέλα του θα βρουν μια εργονομική φιλική θέση οδήγησης με το τιμόνι τοποθετημένο ψηλά και τον κινητήρα να αποδίδει γραμμικά χωρίς εξάρσεις. Οι πεπειραμένοι θα βολευτούν στις διαδρομές μέσα στην πόλη και θα παίζουν με το σαζμάν και το στροφόμετρο βλέποντας το να φτάνει μέχρι τις 13.000 στροφές, αριθμός που πριν από χρόνια μόνο σε αγωνιστικές κατασκευές συναντούσαν. Ο κινητήρας του μικρο-Νinja προέρχεται από τα γνωστά μας στο παρελθόν ZZ-R 250, Eliminator 250 και το Anhelo 250. Αλλαγμένος σε πολύ μεγάλο βαθμό, καταφέρνει και με τη συνδρομή του ψεκασμού να περάσει τις αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro 3. Η λέξη γραμμικότητα χαρακτηρίζει την απόδοσή του που φτάνει τη μέγιστη ιπποδύναμη των 33 ίππων στις 11.000 σ.α.λ. Ανοίγοντας το γκάζι από τις 1.500 περίπου στροφές του ρελαντί και μέχρι να ακουμπήσει η βελόνα το κόκκινο των 13.000 καμία έξαρση δεν γίνεται αντιληπτή, κανένα ξέσπασμα ή απότομη αύξηση δύναμης δεν παρατηρείται. Για να κινηθεί κάποιος γρήγορα θα πρέπει να χρησιμοποιεί αρκετά το μαλακής χρήσης εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων και τον μαλακό συμπλέκτη. Το μικρό Ninja δεν είναι σίγουρα «Χελωνο-Νιντζάκι» από πλευράς επιδόσεων, αλλά σίγουρα χρειάζεται πολλές στροφές για να κινηθεί γρήγορα. Μη ξεχνάμε πως μιλάμε για κινητήρα 250 κυβικών. Η προστασία που παρέχεται στον αναβάτη από το ολόκληρο φέρινγκ (που κάνει το μοτοσυκλετάκι να μοιάζει με 600άρι του παρελθόντος) είναι πολύ καλή, όπως καλή είναι και η ποιότητα κατασκευής και τελικά το πολύ ισχυρό σπορ ίματζ για ένα 250άρι καθημερινής χρήσης. Είναι πρωτοπόρα, έξυπνη και πολύ αξιόλογη η ιδέα της Kawasaki να παρουσιάσει ένα τόσο συμπαθητικό, διαφορετικής φιλοσοφίας 250άρι και θυμηθείτε πως θα ανοίξει την όρεξη και των άλλων κατασκευαστών. Μετά την υποχρεωτική περίοδο των 125αριών οι νέοι της Ευρώπης και της Ελλάδας θα έχουν στα χέρια τους ένα συμπαθέστατο, άξιο μεταφορικό μέσον μεν, που θα τους δίνει παράλληλα μια γεύση μοτοσυκλέτας, αντί να περάσουν υποχρεωτικά από τα σκούτερ της κατηγορίας. Ο ελαστικός κινητήρας, το ψηλό τιμόνι, με τις μαλακές αναρτήσεις θα τους συντροφεύουν πρόθυμα και στη πόλη, αλλά και στις διαδρομές έξω από την πόλη (βλ. ρεζερβουάρ 17 λίτρων), τη στιγμή που και στον τομέα των φρένων το Ninja 250R τα καταφέρνει εξίσου καλά. Άρα το νέο 250αράκι της Kawasaki δικαιώνει το όνομά του, όπως πρέπει σε έναν Ninja: είναι επιθετικής εμφάνισης και αποτελεσματικό. ΚΑWASAKI NINJA 250R Κινητήρας: Τετράχρονος, υδρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο Κυβισμός: 249 cc Τροφοδοσία: Ψεκασμός Ιπποδύναμη (εργοστ.): 33 hp, στις 11.000 σ.α.λ. Ροπή: 2,24 kgm, στις 8.200 σ.α.λ (εργοστ.) Κιβώτιο: Έξι σχέσεων Πλαίσιο: Σωληνωτό ανοικτό Αναρτήσεις - Μπροστά: Τηλεσκοπικό πιρούνι, καλάμια διαμ. 37 mm, Πίσω: Ένα αμορτισέρ, ρυθμ. Προφ. Ελατηρίου Φρένα Δίσκος 290mm μπροστ., Δίσκος 220 mm πίσω Ελαστικά: 130/70 - 17'' μπροστά, 110/70 - 17'' πίσω Μεταξόνιο: 1.400 mm 'Υψος σέλας: 775 mm Ρεζερβουάρ: 17 lt. Βάρος: 154 kg. Αντιπρόσωπος: Τεομότο ΑΕ, 210 3410684 Τιμή: 4.290 ευρώ
Facebook αστεία, εικόνες, βίντεο και άλλα! Μια σελίδα για την αστεία πλευρά του FaceBook. Αστείες φωτογραφίες ,καταστάσεις, βίντεο και άλλα απο το Facebook είναι εδώ.