Φαίνεται πως η αντίστροφη μέτρηση για την επιστροφή της Suzuki στον στίβο των MotoGP έχει ξεκινήσει, έστω και ανεπίσημα.
Τελευταία ένδειξη αποτελεί η απόφαση των Ιαπώνων να στείλουν μια ομάδα
μηχανικών στο εργοστάσιο της Magneti Marelli, προκειμένου να ενημερωθεί
για τον τρόπο λειτουργίας της νέας ECU, την οποία η ιταλική εταιρεία θα
προμηθεύει κατ' αποκλειστικότητα στις ομάδες των MotoGP απο το 2014.
Η Suzuki που δεν έχει νικήσει σε αγώνα GP από το 2007, αποχώρησε από τα
MotoGP στα τέλη του 2011 -επίσημα λόγω της οικονομικής κρίσης- αλλά
σκοπεύει να επιστρέψει στο 2014 με καινούργια μοτοσυκλέτα. Ωστόσο η
Dorna της έχει βάλει αυστηρούς όρους, με σημαντικότερο το ότι δεν της
επιτρέπει πλέον να κατέβει με τη δική της εργοστασιακή ομάδα. Θα πρέπει
το Hamamatsu να εκπροσωπηθεί μέσω μίας από τις ήδη υπάρχουσες ομάδες των
MotoGP.
To hardware, δηλαδή το κουτί των ηλεκτρονικών, θα είναι για όλες τις
ομάδες κοινό. Το software όμως είναι ελεύθερο και κάθε κατασκευαστής θα
φορτώσει το δικό του στην κεντρική μονάδα της Marelli. Εκεί είναι όλα τα
λεφτά εξάλλου. Ως αντάλλαγμα για αυτό το δικαίωμα, οι εργοστασιακές
μοτοσυκλέτες θα πρέπει να επιβιώνουν με 4 λιγότερα λίτρα καυσ
... Διαβάστε περισσότερα »
Η Mercedes χρησιμοποιεί τη νέα A-Class για να βασίσει πάνω της τα
περισσότερα μικρομεσαία μοντέλα της από κάθε άλλη φορά, δημιουργώντας
έτσι μια πλήρη οικογένεια αυτοκινήτων που θα καλύψουν κάθε ανάγκη!
Και σε έκδοση Shooting Brake!
Όπως ακριβώς συμβαίνει και με τη μεγάλη και πολυτελή Mercedes CLS, έτσι
και η νέα CLA θα αποκτήσει έκδοση τύπου Shooting Brake, η οποία θα
απευθυνθεί κυρίως στην αγορά των Η.Π.Α. όπου τα μοντέλα του είδους έχουν
κοινό.
Ακόμη, η νέα CLA Shooting Brake αναμένεται αντικαταστήσει τον τρίτο πίσω
όγκο της σεντάν CLA με την «αιχμηρή» οροφή των μοντέλων του είδους, η
οποία και κλείνει χωρίς ουσιαστικά πίσω κολόνες μέχρι τα φωτιστικά.
Φυσικά, η νέα Mercedes CLA Shooting Brake αναμένεται να προσφέρει ένα
πιο πρακτικό πορτ-μπαγκάζ (μεγαλύτερο και πιο χαμηλό άνοιγμα), ενώ στο
εσωτερικό της δεν αναμένονται αλλαγές σε σχέση με το 4θυρο μοντέλο.
Παρουσίαση στα μέσα της χρονιάς
Η Ελληνική αντιπροσωπεία της Mercedes ανακοίνωσε ήδη τις τιμές της νέας
CLA. Έτσι, για την έκδοση CLA 180 με τον 1,6 turbo των 122 ίππων η τιμή
διαμορφώνεται στα 28.900 ευρώ, ενώ για την Mercedes CLA 200 με το ίδιο
μοτέρ και 156 ίππους, το κόστος φθάνει
... Διαβάστε περισσότερα »
Παρελθόν από την McLaren αναμένεται να αποτελέσει ο Πάντι Λόου.
Μάλιστα, σύμφωνα με την «Guardian» ο τεχνικός διευθυντής της βρετανικής
ομάδας δεν θα ταξιδέψει με την McLaren στο εναρκτήριο γκραν πρι της
σεζόν στην πίστα της Αυστραλίας (13-15/3), καθώς ανέφερε πως ο 50χρονος
βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με την Mercedes.
Ο Λόου αναμένεται να αντικαταστήσει τον Ρος Μπρον στην Mercedes, ωστόσο
σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα θα βρίσκεται τουλάχιστον τυπικά στη
Mclaren μέχρι να λήξει το συμβόλαιό του.
«Το συμβόλαιο του Λόου με την McLaren λήγει στο τέλος της σεζόν, ωστόσο
δεν θα εμφανιστεί με την ομάδα, καθώς το τελευταίο που θέλει η McLaren
είναι ο Λόου να κλέβει τα μυστικά της για τη Mercedes», αναφέρει η
Guardian.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχαν να αντιμετωπίσουν σχεδόν όλες οι ομάδες στις δοκιμές φαίνεται ότι βρίσκει τη λύση του.
Λόγω δυσλειτουργίας στον εγκέφαλο των μονοθεσίων (SECU), στάνταρ σύστημα
το οποίο παρέχει η McLaren Electronics, οι ομάδες «έχαναν» τα μονοθέσια
και τις τηλεμετρίες κατά την διάρκεια των δοκιμών.
Μιλώντας στο Pitpass ο γενικός διευθυντής της McLaren Electronics Systems (MES), Peter van Manen, τόνισε :
«Υπάρχει ένα νέο ECU για το 2013, αντικαθιστώντας αυτό που υπήρχε στα
μονοθέσια για τα προηγούμενα 5 χρόνια. Το νέο σύστημα θα χρησιμοποιηθεί
στους κινητήρες V8 φέτος και θα ελέγχει τους νέους από το 2014 και μετά.
Είναι περίπλοκα συστήματα και παρόλο που έχει γίνει σημαντική δουλειά σε
δυναμόμετρα το 2012, υπάρχουν αναπόφευκτα προβλήματα τα οποία βγαίνουν
και χρειάζονται να λυθούν στην φάση των δοκιμών.
Η FIA, η ομάδες, οι κατασκευαστές κινητήρων και η McLaren Electronic
Systems δουλεύουν μαζί στην φάση των δοκιμών για να διασφαλίσουν ότι τα
συστήματα θα είναι σε καλή φάση για τον αγώνα στη Μελβούρνη».
Το πρόβλημα ήταν τόσο μεγάλο, που οι ομάδες δεν ήξεραν κάποιες φορές που
ήταν τα μονοθέσιά τους. Περιμένουμε τις δοκιμές στην Βαρκελώνη
... Διαβάστε περισσότερα »
Μπορεί το επίσημο ντεμπούτο του Ford Ecosport να πραγματοποιήθηκε στο
Σαλόνι Παρισιού το Σεπτέμβρη του 2012, ωστόσο την τελική του μορφή για
την Ευρώπη θα τη δούμε στην έκθεση Γενεύης 2013.
Το μικρό SUV της Ford βασίζεται στην πλατφόρμα των Fiesta και B-MAX και θα κινείται με κινητήρες βενζίνης και diesel.
Κυρίαρχη θέση στη γκάμα θα έχει ο 1.00άρης Ecoboost που αναμένεται να
αποδίδει 120 PS και 170 Nm, εκπέμποντας CO2 λιγότερο από 140 g/km.
Αν και το μόνο που αναφέρει Ford για τον πετρελαιοκινητήρα είναι πως θα
είναι ο καλύτερος στην κατηγορία του, πιθανότατα πρόκειται για κάποια
βελτιωμένη εκδοχή του 1.600άρη TDCi των 95 ίππων που κινεί και τα Fiesta
και B-MAX. Το Ecosport χαρακτηρίζεται από επιβλητική εμφάνιση, χάρη στην τεράστια
εισαγωγή αέρα του εμπρός προφυλακτήρα και τα όμορφα φώτα εμπρός και
πίσω, ενώ τον απαραίτητο περιπετειώδη τόνο δίνουν οι πλαστικές μαύρες
επενδύσεις, οι μπάρες οροφής και η ρεζέρβα που αναρτάται στην πίσω
πόρτα.
Το «παρών» δίνει και το σύστημα συνδεσιμότητας Ford SYNC, που επιτρέπει
στους επιβάτες να ενεργοποιούν φωνητικά τηλεφωνικές κλήσεις και να
επιλέγουν μουσική από συσκευές συνδεδεμένες μέσω Bluetooth ή USB, ενώ
περιλαμβάνει και Emergency Assistance, που συνδέει
... Διαβάστε περισσότερα »
Η Hyundai παρουσιάζει στην 83η διεθνή έκθεση της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου, το Grand Santa Fe.
Mε μεγαλύτερες διαστάσεις από το μοντέλο που γνωρίζουμε στην Ευρώπη (10
mm χαμηλότερο, 5 mm πλατύτερο, 225 mm μακρύτερο και με μεγαλύτερο
μεταξόνιο κατά 100 mm), μπορεί να αναπτυχθεί σε εξαθέσια ή επταθέσια
διάταξη, ενώ ο χώρος αποσκευών του ανέρχεται σε 607 λίτρα.
Το Grand Santa Fe θα είναι διαθέσιμο με το diesel κινητήρα των 2.2
λίτρων, ισχύος 197 ίππων, ο ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο
ταχυτήτων των έξι σχέσεων.
Οι εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα ανέρχονται σε 192 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Αλλαγές στη σχεδίαση του εμπρόσθιου τμήματος του προκειμένου να πληροί
τις αυστηρότερες προδιαγραφές προστασίας των πεζών αναμένεται να έχει το
νέο Mercedes-Benz Viano του 2014.
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, η Mercedes-Benz αναμένεται να
μεταβάλλει σημαντική την σχεδίαση του εμπρόσθιου τμήματος της νέας
γενιάς του Viano.
Ο λόγος που ωθεί την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σε αυτή την απόφαση έχει να κάνει με τους… πεζών.
Συγκεκριμένα, η μορφολογία του εμπρόσθιου τμήματος του μελλοντικού Viano
επιβάλλεται να αλλάξει προκειμένου να καλύπτει πλήρως τις αυστηρότερες
προδιαγραφές που ισχύουν πλέον ως προς την προστασία των πεζών στην
περίπτωση ατυχήματος.
Για το λόγο αυτό, η μάσκα του γερμανικού μοντέλου αναμένεται να είναι
μεγαλύτερη σε διαστάσεις καθώς και το κάλυμμα του κινητήρα θα είναι
τοποθετημένο πιο ψηλά.
Στη Γενεύη θα εμφανιστεί ένα one-off πρωτότυπο της Aston Martin,
γιορτάζοντας τα 60 χρόνια συνεργασίας της εταιρείας με τον Οίκο Bertone.
To Jet 2+2 είναι μια shooting brake εκδοχή της Aston Martin Rapide, ακολουθώντας τη λογική του πρωτοτύπου Jet 2 του 2004.
Το εκλεπτυσμένο Jet 2+2 διατηρεί τα ίδια μηχανικά μέρη με την Rapide, καθώς και τον αξιόλογο V12 κινητήρα των 477 ίππων.
Με πολυτελή διακόσμηση και αυστηρά τετραθέσια διάταξη, το Jet 2+2 διαθέτει ιδιαίτερο «άρωμα» στο εσωτερικό του.
Ξύλο, διχρωμία δερμάτινων επενδύσεων και άλλα φανταχτερά υλικά,
δημιουργούν ένα φινετσάτο αποτέλεσμα. Οι δύο πίσω θέσεις, μπορούν να
αναδιπλωθούν, δημιουργώντας έναν ευμεγέθη χώρο αποσκευών.
Η έβδομη γενιά του Golf μετά την ηλεκτρική της έκδοση, θα επιδείξει στη
Γενεύη και την κορυφαία σε ισχύ πετρελαιοκίνητη εκδοχή της.
Το GTD (ισχυρότερο από το προηγούμενο κατά 11 ίππους) παίρνει κίνηση από
το 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο των δύο λίτρων, το οποίο αποδίδει για την
περίσταση 181 ίππους στις 3.500 στροφές ανά λεπτό, με την ροπή των 28,5
χλγμ. να είναι διαθέσιμη από τις 1.750 έως τις 3.250 στροφές ανά λεπτό.
Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου
κιβωτίου ταχυτήτων των έξι σχέσεων ή προαιρετικά με DSG των επίσης έξι.
Το βάρους 1.302 κιλών VW Golf VII GTD επιταχύνει από στάση έως τα 100
χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα, ενώ αναπτύσσει ανώτατη ταχύτητα 230
χλμ./ώρα.
Σύμφωνα με το γερμανικό εργοστάσιο, η μέση κατανάλωση σε πετρέλαιο
βρίσκεται στα 4,1 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων διοξειδίου του
άνθρακα στην ατμόσφαιρα να περιορίζονται σε 109 γρ./χλμ.
Η Mazda επιβεβαιώνει ότι δεν έχει σταματήσει να δουλεύει πάνω σε μια νέα
γενιά περιστροφικών κινητήρων, παρά τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων
που ισχύουν.
Το ιαπωνικό πείσμα ίσως φέρει ξανά στην επιφάνεια ένα δημοφιλές εγχείρημα, το οποίο σταμάτησε να υφίσταται τον Ιούνιο του 2012.
Ο λόγος για τους περιστροφικούς κινητήρες (Wankel), οι οποίοι όπως όλα
δείχνουν θα γίνουν ξανά μέρος της καθημερινότητας μας μέσα στα επόμενα 5
χρόνια, χωρίς να υπάρχει ακόμη κάποια επίσημη ανακοίνωση.
Σύμφωνα όμως με τα όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά και αν τελικά
δοθεί το πράσινο φως, η νέα γενιά των περιστροφικών κινητήρων της Mazda
θα είναι αρχικά.. ατμοσφαιρική, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε στο μέλλον
και κάποια υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή της, εάν ευδοκιμήσει το αρχικό
σχέδιο.
Μετά την περσινή παύση παραγωγής του «Renesis» (κινητήρα του RX-8), οι
υπεύθυνοι της ιαπωνικής εταιρείας δήλωναν ότι θα συνεχίσουν να δουλεύουν
με τον ίδιο ζήλο, έτσι ώστε να ετοιμαστεί η νέα γενιά των περιστροφικών
κινητήρων, κάτι που εύχονται και οι λάτρεις του είδους.
Ο Ιταλός αστέρας επιλέχθηκε ως το νέο «πρόσωπο» της Opel για τη
διαφημιστική καμπάνια του νέου της μικρού μοντέλου (κατηγορίας A), του
Adam. Το μοντέρνο, γοητευτικό αυτοκινητάκι που φέρει το όνομα του ιδρυτή
της εταιρείας, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου του
Παρισιού, πέρυσι.
Είναι η δεύτερη φορά που ο Rossi «χρησιμοποιείται» για την προώθηση ενός
τετράτροχου. Η προηγούμενη αφορούσε το Honda Civic, πριν αρκετά χρόνια.
Η συνεργασία Opel και Rossi ανακοινώθηκε την περασμένη Τρίτη με
Συνέντευξη Τύπου, στην οποία τον Rossi (είχε άλλη ανειλημμένη υποχρέωση)
εκπροσώπησε ο μάνατζερ Davide Brivio.
«Ο Valentino Rossi αποτελεί την τέλεια ενσάρκωση του Αδάμ: είναι
χαλαρός, απολαυστικός, αλλά διακατέχεται και από μια δόση 'ασέβειας',
όπως ακριβώς και το δικό μας Opel ADAM. Ταυτόχρονα είναι εξαιρετικά
ενδελεχής, προσεκτικός, απαιτεί και ενεργεί με απόλυτη ακρίβεια --όπως η
γερμανική τεχνολογία που κρύβεται στον πυρήνα κάθε μας αυτοκινήτου»,
είπε ο Roberto Matteucci, Managing Director της Opel Italia.
«Η επιλογή του Valentino Rossi για το ADAM αποτελεί σύμβολο της
επιθυμίας και της ικανότητάς μας να δημιουργήσουμε μια νέα
΄προσωπικότητα' για τα α
... Διαβάστε περισσότερα »
Επιδεινώθηκαν εκ νέου, κατά το 2012, τα παραγωγικά μεγέθη της
βιομηχανίας μηχανοκίνητων οχημάτων, η παραγωγή της οποίας το 2011 είχε
υποχωρήσει, σε σχέση με το 2010, κατά 30,2%.
Ως αποτέλεσμα της νέας μείωσης ο όγκος της παραγωγής του κλάδου
περιορίστηκε τον χρόνο που πέρασε σε επίπεδα κατώτερα από τα αντίστοιχα
του έτους 2005 κατά 57,5%. Παράλληλα, σημειώθηκε σημαντική περαιτέρω
μείωση των παραγγελιών, γεγονός που προδικάζει ασθενή παραγωγική
δραστηριότητα και κατά τους πρώτους μήνες του 2013.
Η συνολική παραγωγή μηχανοκίνητων οχημάτων, ρυμουλκούμενων και
ημιρυμουλκούμενων στη χώρα μας το δωδεκάμηνο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου
2012 ήταν μειωμένη, σε σύγκριση με το δωδεκάμηνο του 2011, κατά 14,7%.
Η παραγωγική δραστηριότητα του κλάδου κινήθηκε καθοδικά τους οκτώ από τους δώδεκα μήνες του 2012.
Η εξέλιξη του όγκου παραγωγής του κλάδου το 2012 ανά μήνα, σε σύγκριση
με τον ίδιο μήνα του 2011, έχει ως εξής: -13,0% τον Ιανουάριο (+14,9%
τον ίδιο μήνα του 2011), +58,0% τον Φεβρουάριο (-24,0%), -47,1% τον
Μάρτιο (+19,9%), +139,3% τον Απρίλιο (-48,7%), +57,1% τον Μάιο (-46,9%),
+25,7% τον Ιούνιο (-40,1%), -52,5
... Διαβάστε περισσότερα »
Την πεποίθηση ότι ο Μπέρνι Έκλεστοουν θέλει να δει μια γυναίκα στα
γκριντ του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 εξέφρασε η Σούζι Γολφ.
Η 30χρονη, η οποία την περσινή χρονιά βρίσκονταν στη Williams στο ρόλο
της δοκιμάστριας τόνισε πως οι συνθήκες που επικρατούν στην κορωνίδα του
μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι πολύ δύσκολες με τον ανταγωνισμό να
περιορίζει τη δυνατότητα μια γυναίκα να πετύχει, κάτι το οποίο ωστόσο
δεν θεωρεί αδύνατο.
«Ξέρω ότι πολλοί άνθρωποι θα ήθελαν να συμβεί κάτι τέτοιο. Ο Μπέρνι
Έκλεστοουν είναι ένας από αυτούς που πιέζει αυτό να συμβεί και νομίζω
ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα γίνει πραγματικότητα», ήταν τα λόγια της
Σούζι Γολφ για να συμπληρώσει στη συνέχεια:
«Υπάρχουν περισσότεροι άνδρες οδηγοί, κάτι που κάνει ακόμη πιο δύσκολο
το έργο των γυναικών, γιατί δεν υπάρχουν πολλές από εμάς που να
προσπαθούμε να συμμετάσχουμε στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Νομίζω ότι
είναι πολύ δύσκολο για τον οποιοδήποτε να διατηρηθεί σε αυτό το
πρωτάθλημα γιατί είναι ένας πολύ ανταγωνιστικός χώρος.
Μπορεί κανείς να δει πόσο γρήγορα αλλάζουν οι οδηγοί ανάλογα με τις
συνθήκες και τις οικονομικές καταστάσεις. Για αυτό νομίζω ότι είναι πολύ
δύσκολο για τον οποιοδήποτε και η α
... Διαβάστε περισσότερα »
Η τελευταία μέρα δοκιμών Formula 1 στην πίστα της Βαρκελώνης (χθες) έδειξε τον
Lewis Hamilton (Mercedes) να μην επηρεάζεται ούτε από τη δυνατή βροχή,
αλλά ούτε και από τις κόκκινες σημαίες.
Στην πίστα της
Βαρκελώνης Catalunya, ο Lewis Hamilton σημείωσε τον ταχύτερο
χρόνο (1:23.292) με μεσαία γόμα ελαστικών μέχρι χθες το μεσημέρι. Έπειτα, μια
δυνατή βροχή απέτρεψε τη δυνατότητα της περεταίρω αξιολόγησης των
μονοθέσιων, ωστόσο κάποιοι θαρραλέοι συνέχισαν.
Ο Hamilton άφησε στην δεύτερη θέση τον πρώην teammate του, Jenson Button
(McLaren) για μόλις 0,351 δευτερόλεπτα, ο οποίος φόραγε και αυτός τις
μεσαίες γόμες. Αργότερα, ο Hamilton έμεινε από καύσιμα, μέσα στην πίστα,
ανάμεσα από τις στροφές 5 και 6, με αποτέλεσμα να προκαλέσει την πρώτη
κόκκινη σημαία. Μετά από αυτό, η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της
άλλες 4 φορές με υπαίτιους τους Felipe Massa (Ferrari), που γλίστρησε
και πάτησε εκτός πίστας, Mark Webber που έμεινε ανάμεσα από την στροφή 9
και 10, Εsteban Gutierrez (Sauber) και Giedo van der Garde (Caterham).
Αναλυτικά, οι χρόνοι της τελευταίας μέρας δοκιμών F1 στη Βαρκελώνη έχουν ως εξής:
1. Lewis Hamilton (Mercedes) 1:23.282, 52 γύροι
2. Jenson Button (McLa
... Διαβάστε περισσότερα »
Με 7 χρόνια στην αγορά, η Chevrolet αποφάσισε να προχωρήσει στη δεύτερη
ανανέωση του Captiva, το οποίο θα βρίσκεται στο Σαλόνι της Γενεύης στις
αρχές του Μαρτίου.
Το Chevrolet Captiva παρουσιάστηκε στην αγορά το 2006 και συμπλήρωσε τη
γκάμα της εταιρείας με ένα νέο SUV μοντέλο. Μετά από 5 χρόνια προχώρησε
σε μια μικρή στιλιστική ανανέωση, ενώ φέτος –σύμφωνα με τη Chevrolet-
άλλαξε ακόμα περισσότερο την εξωτερική του εμφάνιση.
Η μόνη φωτογραφία που διέρρευσε προς το παρόν, αποκαλύπτει το πίσω μέρος
του ανανεωμένου Captiva, το οποίο χρησιμοποιεί νέα LED φωτιστικά
σώματα. Επίσης, ο νέος διαχύτης φιλοξενεί τις χρωμιωμένες απολήξεις της
εξαγωγής, ενώ ο προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί.
Σύμφωνα με την εταιρεία, ο νέος εμπρόσθιος προφυλακτήρας έχει
«χαμηλώσει», διαθέτει μια νέα γρίλια και επανασχεδιασμένους προβολείς
ομίχλης. Επίσης, από τη φωτογραφία βλέπουμε και τους νέους 18 ιντσών
τροχούς που πατάει το Captiva facelift.
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές του ανανεωμένου SUV επικεντρώνονται κυρίως
στην ποιότητα και τον χρωματισμό της καμπίνας, ενώ εξοπλίστηκε με νέας
τεχνολογίας καλούδια όπως το keyless entry & start και τα
θερμαινόμενα καθίσματα.
Πέρυσι τον Νοέμβριο η Go & Fun Honda Gresini είχε ανακοινώσει ότι θα
συνέχιζε τη «μοναχική» συνεργασία της με την Showa, καθώς ο Alvaro
Bautista είναι ο μόνος από τους αναβάτες των MotoGP που χρησιμοποιεί τις
ιαπωνικές αναρτήσεις --όλοι οι άλλοι πληρώνουν τα μαλλιά της κεφαλής
τους για να χρησιμοποιούν τις αναρτήσεις της σουηδικής Öhlins.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του προς την ραδιοφωνική εκπομπή Formula SER -την
οποία «συνέλαβαν» οι κεραίες της ισπανικής ιστοσελίδας as.es- ο
Bautista ανέφερε ότι στα πλαίσια αυτής τής ανανέωσης συνεργασίας με την
Showa, ο ίδιος υπέγραψε και επέκταση του συμβολαίου του με την Gresini
μέχρι το 2014.
Αρνήθηκε ότι υπήρξε πίεση από το HRC να χρησιμοποιήσει τις αναρτήσεις
της Showa, η οποία ανήκει εξολοκλήρου στην Honda. Αποκάλυψε όμως ότι η
επέκταση του συμβολαίου ήταν κάτι σαν καρότο, ώστε να δεχτεί τη θέση του
εξελιγκτή της Showa.
Η μόνη του ανησυχία, όπως είπε, έχει να κάνει με το ότι θα πρέπει
παράλληλα με τα αγωνιστικά του καθήκοντα να ασκεί και αυτά του
δοκιμαστή/ εξελικτή των αναρτήσεων. Χωρίς να έχει βοήθεια από άλλον
αναβάτη --και μια δεύτερη γνώμη για τις επιλογές του.
Τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Cherokee, έδωσε στη δημοσιότητα
η Jeep, επιβεβαιώνοντας όλες τις πληροφορίες, που έκαναν λόγο για ένα
ολοκαίνουριο μοντέλο.
Η στιγμή έφτασε για τη Jeep να αντικαταστήσει το Cherokee και παράλληλα,
για πρώτη φορά στην ιστορία να του προσδώσει έναν λιγότερο
«σκληροπυρηνικό» και off road χαρακτήρα. Ο λόγος έχει να κάνει φυσικά με
τη γενικότερη προσπάθεια μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου και των
εκπομπών ρύπων του μοντέλου και έτσι, θα δούμε μια νέα και πιο
«ασφάλτινη» πλατφόρμα, αλλά και ένα νέο και πιο ελαφρύ Σύστημα
τετρακίνησης, που θα ταιριάξει με τη νέα πλατφόρμα. «Εν αρχή ην» η
φρέσκια και εντελώς διαφοροποιημένη, σε σχέση με το παρελθόν, εμφάνιση
του μοντέλου.
Η Jeep -σε μια περίοδο που διενεργεί τους τελευταίους ελέγχους
ασφάλειας- έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες του
Cherokee, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στο New York Auto Show, πριν
λανσαριστεί, στο τέλος του έτους, στην παγκόσμια αγορά.
Ξεχωρίζουμε λοιπόν τα μακρόστενα μικρών διαστάσεων εμπρόσθια φωτιστικά,
που πλαισιώνουν την τονισμένη μάσκα της Jeep με τις 7 κάθετες γραμμές,
ενώ ο προφυλακτήρας φέρει μεγάλες εισαγωγές στο κάτω τμήμα του και μια
αλουμινένια ποδιά.
Η κυβέρνηση της πολιτείας της Βικτόριας στην Αυστραλία αποφάσισε να
βάλει τέλος στο θανατηφόρο συνδυασμό «πίνω και οδηγώ», με μία νέα
τεχνολογική καινοτομία.
Με απόφαση της κυβέρνησης, όσοι οδηγοί συλλαμβάνονται να έχουν
καταναλώσει αλκοόλ άνω του 0.5% θα υποχρεώνονται, με δικά τους έξοδα, να
τοποθετούν μια συσκευή στο αυτοκίνητό τους, η οποία μπλοκάρει τον
κινητήρα του για να μην ξεκινήσει. Η συσκευή αυτή κοστίζει 1.000 δολάρια
Αυστραλίας, ενώ κάθε χρόνο περίπου 17.000 οδηγοί στη Βικτόρια
συλλαμβάνονται να έχουν καταναλώσει αλκοόλ πάνω από το νόμιμο όριο.
Σύμφωνα με δημοσκόπηση, το 83% των πολιτών είναι υπέρ του μέτρου αυτού
για να περιοριστούν τα τροχαία δυστυχήματα. Το σύστημα αυτό, που
τοποθετείται στο κλειδί του αυτοκινήτου, αντιλαμβάνεται αν ο οδηγός έχει
πιει παραπάνω από το κανονικό και αυτομάτως μπλοκάρει τον κινητήρα για
να μην ξεκινήσει.
Ένας ηλεκτρονικός αισθητήρας αναλύει την αναπνοή του οδηγού μόλις
καθίσει στο κάθισμά του (χωρίς να χρειάζεται να φυσήξει μέσα σε μια
συσκευή, όπως αυτή που χρησιμοποιεί σήμερα η Τροχαία), ενώ άλλοι
αισθητήρες, που είναι τοποθετημένοι σε στρατηγικά σημεία, όπως στο
τιμόνι και στις κλειδαριές, μετρούν το αλκοόλ στο αίμα με έμμεσο τρόπο,
μέ
... Διαβάστε περισσότερα »
Η Spania GTA έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη φωτογραφία teaser για την
ανανεωμένη έκδοση της GTA Spano που θα αποκαλυφθεί στη Γενεύη.
Μπορεί οι οπτικές διαφορές με τον προκάτοχο να είναι ελάχιστες, όμως η
νέα γενιά θα διαθέτει μία αναβαθμισμένη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου
V10 με κυβισμό 8,3 λίτρα, ο οποίος αποδίδει 900 ίππους και 1000Nm ροπής.
Η αύξηση στην ισχύ σε σχέση με τον απερχόμενο είναι 80 ίππους και στη ροπή 40Nm.
Οι επιδόσεις της GTA Spano είναι συγκλονιστικές και το supercar απαιτεί
μόλις 2,9 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100km/h, ενώ η τελική φτάνει τα
350km/h.
Περισσότερες πληροφορίες με τα αποκαλυπτήρια στο Σαλόνι της Γενεύης.
Δυο νέοι κινητήρες εμπλουτίζουν την γκάμα του FIAT 500L. Πρόκειται για
τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 MultiJet II με 105 ίππους και 320 Nm ροπής και
το βενζινοκινητήρα 0.9 TwinAir Turbo με 105 ίππους και 145 Nm.
Οι επιδόσεις της έκδοσης diesel είναι 0-100 km/h σε 11,3 sec και τελική
ταχύτητα 181 km/h, ενώ οι αντίστοιχες τιμές του βενζινοκινητήρα είναι
12,3 sec και 180 km/h.
Στον τομέα της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, οι τιμές είναι και πάλι
παραπλήσιες για τις δύο εκδόσεις: 4,5 lt/100 km και 117 g/km για τον
1.6 MultiJet και 4,8 lt/100 km και 112 g/km για τον 0.9 TwinAir.
Ειδικά στην περίπτωση του TwinAir υπάρχει διαθέσιμη η επιλογή ECO mode:
σε αυτήν την περίπτωση η μέγιστη ροπή μειώνεται στα 120 Nm και η ισχύς
στους 98 ίππους, επιτρέποντας να επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία με
τους ελάχιστους ρύπους. Επιπρόσθετα, το σύστημα Start&Stop είναι στο
βασικό εξοπλισμό.
Οι νέοι κινητήρες 0.9 TwinAir Turbo 105 PS και 1.6 Multijet II 105 PS είναι ήδη διαθέσιμοι για παραγγελία.
Τέλος, στο ήδη γνωστό μας FIAT 500L 1.3 MultiJet II των 85 ίππων
διατίθεται πλέον αυτόματο κιβώτιο (ΜΤΑ) 5 ταχυτήτων, στα επίπεδα
εξοπλισμού Pop Star & Lounge. ... Διαβάστε περισσότερα »
Με το νέο IS, η Lexus προβάλλει την τεχνολογική της υπεροχή και σε
συνδυασμό με τη νέα δυναμική αισθητική του μοντέλου, στοχεύει
παγκοσμίως, να αναχαιτίσει το γερμανικό επεκτατισμό.
Το Lexus IS μπαίνει στην 3η του γενιά και πλέον, ήρθε η ώρα για το
πολυτελές κομμάτι της Toyota, να αναδείξει στο μεσαίο της μοντέλο όλο το
τεχνολογικό της υπόβαθρο.
Το νέο IS λοιπόν θα είναι το πιο δυναμικό οδικά και οδηγικά μεσαίο
σεντάν της Lexus, θα είναι το πιο «ψαγμένο» σχεδιαστικά, αλλά και
παράλληλα, το πρώτο που θα λάβει την υβριδική τεχνολογία της μάρκας.
Ήδη, στις πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου αποκαλύπτονται οι ξεχωριστές
του γραμμές, όπως π.χ. το ιδιαίτερα «αιχμηρό» εμπρόσθιο τμήμα με τη
μεγάλη γρίλια της μάσκας, τον εμφατικό προφυλακτήρα, αλλά και τα διπλά
φωτιστικά με τη μπούμερανγκ LED λωρίδα των φώτων ημέρας. Στο πλάι, διακρίνονται οι μικρές σε διαστάσεις γυάλινες επιφάνειες, αλλά
και τα τονισμένα «νεύρα». Ειδικά στο κατώτερο κομμάτι, το νεύρο στο
πλαϊνό σπόιλερ που ανεβαίνει προς τα πάνω και πίσω καταλήγοντας στα
οπίσθια φωτιστικά, δημιουργεί ένα πολύ όμορφο οπτικό παιχνίδισμα και
συμβάλλει στον όλο δυναμισμό του σχήματος.
Από πλευράς διαστάσεων, η Lexus μακραίνει και πλαταίνει το μεσαίο της
μοντέλο, φθάνοντάς το στα 4.665 χλστ
... Διαβάστε περισσότερα »
Από τη ζέστη στα χιόνια ταξίδεψαν οι Κίμι Ραϊκονεν και Σαρλς Πικ, αφού
μετά το που ολοκλήρωσαν τις δοκιμές στην Ισπανία πήραν το αεροπλάνο για
Ρωσία με σκοπό να συμμετάσχουν στην εκδήλωση «Race of Stars», η οποία
πραγματοποιείται κάθε χρονιά και φιλοξενεί οδηγούς από το πρωτάθλημα της
Φόρμουλα 1 και του ράλι.
Η εμπειρία του Ραϊκόνεν από τη… θητεία του στο WRC βοήθησε τον «Iceman» να βγει νικητής στη μονομαχία που είχε με τον Σαρλς Πικ.
Στη συνέχεια οι Πικ και Ραϊκόνεν έτρεξαν με αντίπαλο τον νικητή του
φετινού «Race of Stars», Κιρίλ Λαντίγκιν, με τον πιλότο της Caterham να
έχει δύσκολο έργο, σε αντίθεση με τον «Iceman».
Τουλάχιστον 12 θεατές και ένας οδηγός τραυματίστηκαν μετά τη σύγκρουση
10 αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής του επαγγελματικού
πρωταθλήματος της NASCAR το Σάββατο, όταν συντρίμμια από τα αυτοκίνητα
εκτοξεύτηκαν προς το πλήθος που είχε συγκεντρωθεί να παρακολουθήσει τον
αγώνα. Η σύγκρουση συνέβη μόλις λίγα λεπτά πριν την λήξη.
Όπως μετέδωσε το πρακτορείο Ρόιτερς, επίσημες πηγές του Ιατρικού
Κέντρου Υγείας Χάλιφαξ στην Ντεϊτόνα αναφέρουν ότι 12 θεατές εισήχθησαν
εσπευσμένα στο τμήμα των επειγόντων περιστατικών, ενώ δύο από αυτούς
βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.
Θραύσματα από τη σύγκρουση των 10 αυτοκινήτων εκτοξεύτηκαν σε περιοχή
όπου οι θεατές παρακολουθούσαν τον αγώνα. Κατά τη σύγκρουση το
αυτοκίνητο του Κάιλ Λάρσον εκτοξεύτηκε στον αέρα, αλλά ο οδηγός κατάφερε
να βγει σώος.
Ο οδηγός Μάικλ Ανέτ της ομάδας Richard Perry Motorsports διακομίστηκε
στο νοσοκομείο Χάλιφαξ και θα παραμείνει εκεί για παρακολούθηση. Ο Ανέτ
μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μετά από πόνους που αισθανόταν στο στέρνο και
το στήθος του και υποβλήθηκε σε αξονική τομογραφία.
Ο συγκεκριμένος αγώνας διεξήχθη μόλις μία ημέρα πριν το κορυφαίο γεγονός
της NASCAR, τον αγώνα 500 μιλίων, Daytona 5
... Διαβάστε περισσότερα »
Μετά από μάχη διαρκείας με τον Sam Lowes, υποσχέσεις από τον νέο Van Der Mark
Με διάρκεια 15 μόνον γύρων, καθώς τα Pirelli των Supersport δεν αντέχουν
παραπάνω στην νεά άσφαλτο του Phillip Island, αγώνας επικεντρώθηκε στη
σχέση ελαστικών και ασφάλτου, παρά στις οδηγικές ικανότητες των
αναβατών.
Το φαβορί της χρονιάς είναι ο πρωταθλητής Kenan Sofuoglu, όμως ξεκίνησε
τον αγώνα από τη δεύτερη θέση, αφού ο Sam Lowes έκανε έναν εκπληκτικό
χρόνο στα δοκιμαστικά. Λόγω της περιορισμένης διάρκειας του αγώνα, ο
Sofuoglu έπρεπε να κάνει καλύτερη εκκίνηση από τον Άγγλο, γιατί αν του
έφευγε μπροστά, δύσκολα θα τον έπιανε.
Και έτσι έγινε. Ο Kenan μπόρεσε να φύγει από τη σχάρα καλύτερα από
όλους, στρίβοντας πρώτο το Kawasaki του. Πίσω του έστριψε η έκπληξη που
ακούει στο όνομα Van Der Mark. Ο Ολλανδός πετάχτηκε κι αυτός μπροστά από
τον Lowes, αλλά δεν άντεξε την επίθεσή του για πολύ. Ο Lowes πέρασε και
ρίχτηκε στο κυνήγι του Sofuoglu, τον οποίο πέρασε στο τέλος του
δεύτερου γύρου. Όμως με το που βγήκαν στη μεγάλη ευθεία το Kawasaki του
Τούρκου (που οδηγά για Ινδική ομάδα) κατάπιε το Yamaha του Εγγλέζου.
Ο Eugene Laverty κέρδισε το Β' Σκέλος των Superbike στο Phillip Island,
μην επιτρέποντας στον συναθλητή του Sylvain Guintoli τον θρίαμβο μια
διπλής νίκης στον πρώτο του αγώνα με την Aprilia.
Ο Ιρλανδός που είχε περιοριστεί στη 2η θέση από τον Γάλλο στο Α' Σκέλος
πέρασε μπροστά με πειστικό τρόπο δύο γύρους πριν τον τερματισμό και πήρε
την καρό σημαία. Ήταν το δεύτερο 1-2 της ημέρας για την εργοστασιακή
ομάδα της Aprilia στην Αυστραλία. Laverty και Guintoli ισοβαθμούν τώρα
στην Βαθμολογία αναβατών.
Ο νικητής ξεκίνησε για πρώτη φορά στην καριέρα του από την πρώτη θέση
της σχάρας, καθώς ο poleman Carlos Checa δεν πήρε εκκίνηση μετά τη
σύγκρουση του Α' Σκέλους με τον Marco Melandri. Πρώτος όμως έστριψε στην
Κ1 ο Tom Sykes. Ωστόσο ο Laverty στον δεύτερο γύρο ξαναπέρασε πρώτος,
ακολουθούμενος από τον Guintoli που ξεκίνησε με πολλή φόρα.
Ο πρώτος γύρος είχε ωστόσο τα πρώτα θύματα, καθώς στα φρένα της
κατηφόρας από τον λόφο Lukey Heights οι Chaz Davies και Loris Baz
συγκρούστηκαν, έπεσαν και εγκατέλειψαν. Προσπαθώντας να αποφύγουν το
δράμα, έχασαν πολύ χρόνο οι Leon Haslam και Leon Camier που
ακολουθούσαν.
Έτσι οι Laverty και Guintoli βρέθηκαν άνετα μπροστά από το γκ
... Διαβάστε περισσότερα »
Ο Γάλλος που αντικατέστησε τον Biaggi στο Νο1 της Aprilia έκανε την
καλύτερη είσοδο στη νέα σαιζόν. Μετά από εξαιρετική εμφάνιση κέρδισε το
Α' Σκέλος του αγώνα στο Phillip Island δικαιώνοντας την απόφαση του
Dell'Igna να τον επιλέξει.
O Guintoli (Γκουϊντολί) ξεκίνησε από την 6η θέση της δεύτερης σειράς,
λόγω ενός λάθους στο σετάριασμα της RSV4 που του κόστισε κατά τη
ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία της SP3.
Από την εκκίνηση και μετά όμως έδειξε να βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα.
Οδήγησε μεθοδικά, βελτιώνοντας διαρκώς τη θέση του και στον 15ο γύρο
απέσπασε την πρωτοπορία του αγώνα από τον συναθλητή του Laverty. Από
εκεί και πέρα τίποτα δεν ήταν ικανό να του αφαιρέσει την 4η νίκη της
καριέρας του.
Η αυλαία στo Phillip Island ήταν επίσης μια τέλεια επίδειξη δύναμης για
την πρωταθλήτρια εταιρεία, αφού οι αναβάτες της κατέλαβαν και τις 3
θέσεις του βάθρου. Ο Laverty που προηγείτο ως ότου τον πέρασε ο
συναθλητής του, είχε τουλάχιστον τη μικρή ικανοποίηση να ξαναπεράσει τον
Michel Fabrizio μόλις 2 στροφές από τον τερματισμό. Ο Ιταλός με την
«ιδιωτική» Aprilia τον είχε περάσει πριν λίγους γύρους, ταπεινώνοντας
προσωρινά τον εργοστασιακό Νο 2.
Οι περισσότεροι από εμάς πιστεύουμε ότι οι δύο τροχοί είναι αρκετοί σε
μια μοτοσυκλέτα. Όχι όμως και ο Jon Parsons. Ο Jon είναι ένας μηχανικός
που αυτόν τον καιρό εργάζεται ως σχεδιαστής για λογαριασμό της
αεροδιαστημικής βιομηχανίας στην Αγγλία. Εκεί γύρω στο 2006 είχε ιδρύσει
μιαν ατομική εταιρεία, τη Dynamic Design Studio, με στόχο την εξέλιξη
μιας τρίτροχης μοτοσυκλέτας.
«Οδηγώ δίτροχα από τα 16 μου. Από τα χέρια μου έχουν περάσει κάθε είδους
μοτοσυκλέτες, από αυτόματα ως τράιαλ και από μοτοκρός ως τουριστικές
και γουρούνες. Συνεχίζω να οδηγώ τακτικά, απολαμβάνοντας ιδιαίτερα τα
ταξίδια ανά την Ευρώπη», λέει.
Βλέποντας το βίντεο με το τρίτροχο που κατασκεύασε και κρίνοντας από το
πώς πάει, καταλαβαίνουμε ότι διακατέχεται από πραγματικό πάθος για την
οδήγηση διτρόχων. Η κατασκευή του κινείται εντυπωσιακά και μοιάζει
πράγματι να έχει ιδιαίτερες ικανότητες. Όμως γιατί επέλεξε αυτήν την εν σειρά προσθήκη του τρίτου τροχού;
Διαβάστε πώς εξηγεί ο Parsons το σκεπτικό πίσω από την ιδέα του.
«Δύο γεγονότα έδωσαν το έναυσμα για να αρχίσω να σκέφτομαι πώς θα
μπορούσε να κατασκευαστεί μια μοτοσυκλέτα 3x2x2. Το πρώτο συνέβη ενώ
παρακολουθούσα τον πρώτο αγώνα Weston-Super-Mare που διεξαγόταν σ
... Διαβάστε περισσότερα »
Η νέα άσφαλτος της αυστραλέζικης πίστας αποδεικνύεται αφιλόξενη για
πολλούς αναβάτες του παγκόσμιου Superbike (WSBK). Από τους πιο άτυχους
είναι ο Ayrton Badovani, συναθλητής του Checa (που κι αυτός είχε ένα
τρομακτικό χάισαϊντ, αλλά τη γλίτωσε φθηνά).
Ο Ιταλός έπεσε άσχημα προ εβδομάδας στις επίσημες προαγωνιστικές
δοκιμές, εισπράττοντας από τον βρόντο ένα αιμάτωμα στο συκώτι. Σε κείνη
την πτώση η Alstare Ducati του είχε πάρει φωτιά και οι εντυπωσιακές
φωτογραφίες έκαναν αστραπιαία τον γύρο του κόσμου.
Απτόητος ο πρώην πρωταθλητής των Superstock 1000 αποφάσισε να αγνοήσει
τον τραυματισμό και να συμμετάσχει στον αγώνα -- παρά την αντίθετη άποψη
γιατρών, που τον είχαν συμβουλεύσει να ξεκουραστεί για έναν μήνα, ώστε
να αποβάλλει το αιμάτωμα. Τώρα ένα σπασμένο πόδι τον στέλνει οριστικά
εκτός του πρώτου γύρου της χρονιάς.
O ξεροκέφαλος Ιταλός μάλιστα μετά την πτώση έκανε δηλώσεις για επιστροφή
στα δοκιμαστικά και τον αγώνα. Ήταν πριν διαγνωστεί το κάταγμα στο
πόδι...
«Αυτό μόνο μου έλειπε! Και συνέβη! Χτύπησα άσχημα το πόδι μου και όταν
μετά έβγαλα τα δέρματα, ο αστράγαλος ήταν πολύ πρησμένος. Πριν πέσω στην
τελευταία στροφή αντιμετώπιζα πρόβλημα στις δεξιές στροφές, ενώ στις
αριστερές τα πήγαινα
... Διαβάστε περισσότερα »
Facebook αστεία, εικόνες, βίντεο και άλλα! Μια σελίδα για την αστεία πλευρά του FaceBook. Αστείες φωτογραφίες ,καταστάσεις, βίντεο και άλλα απο το Facebook είναι εδώ.