Μετά από πολυετή επιτυχημένη πορεία στην αγορά των σκούτερ, έφτασε η στιγμή του ανοίγματος στον χώρο της μοτοσικλέτας για την SYM
Έχοντας εδραιωθεί ως όνομα στην κατασκευή αξιόλογων σκούτερ, η SYM έκρινε ότι έφτασε η στιγμή να προχωρήσει ένα βήμα πιο πέρα. Ο επόμενος στόχος, φυσικά, ήταν η δημιουργία μίας μοτοσικλέτας και το αποτέλεσμα το βλέπουμε στην μορφή του Wolf! Θα παράγεται σε δύο κυβισμούς, 125 και 250. Προς το παρόν εμείς βρεθήκαμε στην σέλα του 250, το οποίο ανήκει σε μία κατηγορία αρκετά ξεχασμένη τα προηγούμενα χρόνια από όλους τους κατασκευαστές. Το τελευταίο χρονικό διάστημα όμως έχουν αρχίσει, οι Ιάπωνες κυρίως, να παράγουν 250άρια on-off και street, θυμίζοντάς μας τα πλεονεκτήματα της εν λόγω κατηγορίας.
Κάτι τέτοιο φαίνεται ότι είχαν στο νου τους και οι άνθρωποι της SYM όταν ετοίμασαν το Wolf 250i. Μία μοτοσικλέτα οικονομική, όμορφη, αξιόπιστη και εύχρηστη, που θα μυήσει στον χώρο νέους αναβάτες, αποτελώντας παράλληλα και ένα πρώτης τάξεως καθημερινό μέσο μετακίνησης.
Με όπλο την ομορφιά
Ποιο είναι το σημαντικότερο ίσως πράγμα που επιθυμεί κάθε ιδιοκτήτης να διαθέτει η μοτοσικλέτα του; Όμορφη σχεδίαση φυσικά! Από τις φωτογραφίες λοιπόν φαινόταν ότι το Wolf 250 είχε κάτι το ιδιαίτερο. Η αίσθηση αυτή επιβεβαιώθηκε όταν το είδαμε από κοντά. Οι σχεδιαστές έκαναν προσεγμένη δουλειά, χαρίζοντας στο Wolf εμφάνιση που θυμίζει μεγαλύτερες σε κυβικά streetfighter μοτοσικλέτες, όπως ο τριγωνικός προβολέας και τα αιχμηρά πλαϊνά καλύμματα του ψυγείου.
Ωραίες σε σχήμα ζάντες, καρίνα κάτω από τον κινητήρα, δισκόφρενα μαργαρίτες και προσεγμένη ποιότητα κατασκευής θα αφήσουν ικανοποιημένο ακόμα και τον πιο καχύποπτο παρατηρητή.
Στόχος επετεύχθη λοιπόν, κάτι που επιβεβαιώθηκε από τα βλέμματα πολλών μοτοσικλετιστών στα φανάρια!
Κινητήρας υπόδειγμα
Η SYM κατασκεύασε από λευκό χαρτί τον τετράχρονο μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα των 250κ.εκ. Καταλαβαίνεις την καλή δουλειά που έχει γίνει παρατηρώντας την ποιότητα των μετάλλων από κοντά, την άψογη συναρμογή των μερών και τις μαζεμένες διαστάσεις του. Έχοντας οδηγήσει πολλά Ιαπωνικά 250άρια, μπορούμε να ισχυριστούμε με βεβαιότητα ότι ο κινητήρας αυτός δεν έχει να ζηλέψει τίποτα!
Η λειτουργία του είναι εντελώς αθόρυβη, χωρίς κραδασμούς και η απόκριση άμεση εξαιτίας του ηλεκτρονικού ψεκασμού.
Η ανακοινώσιμη ιπποδύναμη βρίσκεται στους 26 ίππους και πραγματικά δεν πρέπει να πέφτει πολύ έξω, γιατί το Wolf τραβάει δυνατά σε όλη την κλίμακα των στροφών. Χαμηλά δεν παρουσιάζει κανένα κενό στην απόδοση και όσο οι στροφές ανεβαίνουν δεν δυσανασχετεί καθόλου. Μαζεύει γρήγορα τα χιλιόμετρα στο ψηφιακό κοντέρ. Τα 100 έρχονται για πλάκα και έχει την δυνατότητα να περάσει ελαφρά και τα 150! Όπως αντιλαμβάνεστε, το εύρος χρήσης του Wolf 250i ανοίγεται αυτομάτως και εκτός πόλης, αφού μπορεί να κινηθεί άνετα για μεγάλες αποστάσεις με γρήγορες ταχύτητες. Ένα ακόμη μπόνους αφορά στην μικρή κατανάλωση. Η ένδειξη της βενζίνης στο ρεζερβουάρ των 14 λίτρων κατεβαίνει με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς.
Για το τέλος αφήσαμε τα εύσημα στον συμπλέκτη βούτυρο και το ανάλογης ποιότητας κιβώτιο ταχυτήτων.
Δεμένο σύνολο
Η ποιοτική αίσθηση του Wolf 250i ενισχύεται στον δρόμο. Το ατσάλινο πλαίσιο προσφέρει την απαραίτητη στιβαρότητα και συνεργάζεται όμορφα με τις αναρτήσεις. Πιο μαλακό εμφανίζεται το πιρούνι σε σύγκριση με το μονό αμορτισέρ κρατώντας την άνεση σε υψηλό επίπεδο. Η πίσω ανάρτηση λοιπόν έχει πιο σφιχτή λειτουργία, γεγονός που βοηθάει στο σωστό πέρασμα της δύναμης στον δρόμο. Όμως η έλλειψη μοχλισμού, προκειμένου να μην αυξηθεί το κόστος, την δυσκολεύει στην απόσβεση εγκάρσιων ανωμαλιών.
Μέσα στην πόλη το Wolf βρίσκεται στο στοιχείο του, όντας πολύ εύκολο στον χειρισμό, κυρίως εξαιτίας του χαμηλού ύψους της σέλας και του μεγάλου κοψίματος του τιμονιού.
Πάρα πολύ καλή η απόδοση των φρένων, με την μπροστινή τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα να κλέβει την παράσταση, χαρίζοντας ωραία αίσθηση και δύναμη από το αρχικό πάτημα της μανέτας.
Μοτοσικλετιστική επιτυχία
Η SYM πέτυχε απόλυτα τον στόχο της με το Wolf 250i. Πρόκειται για ένα από τα πιο αξιόλογα μοντέλα της κατηγορίας, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε ποιότητα και επιδόσεις, αλλά από την άλλη προσφέρεται σε άκρως ανταγωνιστική τιμή στα 3.795 ευρώ.