Παρουσιάστηκε το πρώτο κορυφαίο μονοθέσιο της χρονιά και το δεύτερο συνολικά, η McLaren MP4-27, στο McLaren Technology Center του Woking. Η MP4-27 δείχνει φανερά ότι είναι μια εξέλιξη της MP4-26, χωρίς να βλέπουμε -προς το παρόν- κάτι ακραίο σ’ αυτό, αν και οι Βρετανοί υποστηρίζουν ότι υπάρχουν πολλές, μη οπτικές αλλαγές στο μονοθέσιο Δε βλέπουμε το “σκαλοπατάκι” που είδαμε στο ρύγχος της Caterham CT01, κάτι που σημαίνει ότι το βρετανικό μονοθέσιο δεν είναι άσχημο, αλλά όμορφο, όπως μας είχε πει η ίδια η McLaren. Στα sidepods, δε βλέπουμε το σχήμα “L” ή “U” που είδαμε το 2011, αλλά υπάρχει συμβατικός σχεδιασμός, χωρίς κάτι το επαναστατικό, παρ’ όλες τις φήμες που διαβάζαμε για την περιοχή εκείνη. Κάτω από τις εισαγωγές αέρα υπάρχει έντονο “σκάψιμο”, ώστε ν’ αυξηθούν οι ποσότητες αέρα που φτάνουν στο πίσω μέρος, αλλά και να μειωθεί η αεροδυναμική αντίσταση. Κάτι που προκαλεί εντύπωση είναι ο σχεδιασμός πάνω από τις εισαγωγές αέρα, αφού εκεί το μονοθέσιο “ψηλώνει”. Κάτω από το ρύγχος, υπάρχει, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, το χαρακτηριστικό διαχωριστικό αέρα της McLaren, ενώ η εμπρός πτέρυγα είναι η ίδια με το τελευταίο μοντέλο του 2011, όπως, άλλωστε, συμβαίνει και με την πίσω αεροτομή, στην οποία βλέπουμε τις ίδιες πλαϊνές διατρήσεις, ενώ απουσιάζει το gurney flap, στο επάνω στοιχείο της αεροτομής. Τα pod wings είναι ίδια με αυτά της MP4-26, ενώ βλέπουμε διαφορετικά barge boards, μικρότερα σε μέγεθος. Το ρύγχος είναι εμφανώς πιο χαμηλό απ’ ό,τι πέρυσι, ωστόσο η “μύτη” του δείχνει να είναι λίγο πιο πλατιά στην κατάληξή της. Το πίσω μέρος φαίνεται αρκετά λεπτό, ενώ ξεχωρίζουν τα εξογκώματα για τις εξατμίσεις. Οι απολήξεις είναι κρυμμένες μέσα στο μονοθέσιο και “κοιτούν” προς την πίσω πτέρυγα, ίσως για να υπάρξει κάποια συνεργασία με τα καυσαέρια, όπως αναφέρουν και οι φήμες. Οι καθρέφτες είναι τοποθετημένοι πιο ψηλά, τη στιγμή που διαφορετικές είναι κι οι ζάντες της Enkei. Σ’ αυτές εντοπίζουμε περισσότερες μικρές οπές, ώστε να συμβάλουν στην αεροδυναμική απόδοση και την καλύτερη απαγωγή θερμότητας από τα εμπρός φρένα της Akebono. Ας μην ξεχνάμε ότι, σύμφωνα με τις φήμες, ο Paddy Lowe επικεντρώθηκε και στη μείωση της φθοράς των εμπρός ελαστικών. Η πίσω ανάρτηση είναι γεωμετρίας pull-rod, όπως και πέρυσι, ενώ διαφορετικό είναι το κάλυμμα του κινητήρα, τον Mercedes-Benz FO 108Z, καθώς βλέπουμε δύο εισαγωγές αέρα και όχι τρεις, όπως είδαμε στην MP4-26. Όπως είναι λογικό, οι υπεύθυνοι της McLaren μάς διαβεβαίωσαν ότι η MP4-27 θ’ αλλάξει αρκετά μέχρι τον πρώτο αγώνα, στις 18 Μαρτίου, στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. Ανανέωση: Προστέθηκαν περισσότερες φωτογραφίες και το βίντεο με την παρουσίαση.
Αστρολογία, ζώδια σήμερα, ωροσκόπιο, αστρολογικές προβλέψεις ...Τα όνειρά σου κρύβουν σημαντικά νοήματα και προβλέψεις για το μέλλον σου, διάβασε τώρα την ερμηνεία τους! ...
Eνημέρωση σε θέματα ιατρικής & υγείας,ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ... συμβουλές υγείας,πως θα μπορέσουμε να βελτιώσουμε τον τρόπο ζωής μας ...
Tv-Movies-Ελληνικές ταινίες, τηλεοπτικές σειρές, εκπομπές και μουσική - Greek movies, tv series, tv shows and music, Ελληνικές ταινίες, τηλεοπτικές σειρές, εκπομπές και μουσική