γούτης έχει μια στιλιστική εμ
"Αμερικανικές εταιρείες εκδήλωσαν ενδιαφέρον για εμπορική αξιοποίηση αεροπλάνου που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στη Φλώρινα!"
Σχεδιαστής και κατασκευαστής δεν είναι κάποιος επαγγελματίας αεροναυπηγός, άλλα ο πρόεδρος της Αερολέσχης Φλώρινας Γιώργος Ηλιόπουλος, δημιουργός δύο αεροσκαφών.
Ο κ. Ηλιόπουλος ήταν αστυνομικός και "τα λεφτά δεν περίσσευαν". Όταν επισκέφθηκε ειδικά καταστήματα στον Καναδά, κάποιος τού έδωσε την ιδέα να κατασκευάσει αεροπλάνο με υλικά που μπορούσε να βρει.
Έτσι, κατασκεύασε το πρώτο του ξύλινο αεροπλάνο, χρησιμοποιώντας παλιά έπιπλα και ένα αναπηρικό καροτσάκι, ενώ τοποθέτησε κινητήρα αυτοκίνητου.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων τόνισε ότι χρειάστηκε να ξεπεράσει τον εαυτό του, άλλα και το φόβο μην καταντήσει το εγχείρημα του μια φαιδρή ιστορία για έναν τρελό που προσπάθησε να φτιάξει αεροπλάνο.
Όταν ολοκληρώθηκε ο "Λυγκιστής", όπως ονομάστηκε το πρώτο αεροσκάφος, θεώρησε ότι εκπλήρωσε το όνειρό του και ότι δεν θα επιχειρούσε και πάλι κάτι ανάλογο, ακόμα και να του έδιναν 1 εκ. ευρώ.
Ωστόσο, η "ψώρα" δεν τον άφησε να ησυχάσει και κατασκεύασε το δεύτερο αεροσκάφος από τσίγκους τυπογραφείου, σε κλίμακα 1 προς6. Όταν πέταξε, κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή, όπως χαρακτηριστικά είπε.
Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και 3000 τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου το κατασκεύασε και σε κανονικό μέγεθος,χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο και ο "Αρχων" έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες.
Πρόκειται για ένα υπερελαφρό αεροσκάφος που μοιάζει με μαχητικό. Όπως ανέφερε στο ΑΜΠΕ ο κ. Ηλιόπουλος, έχει δεχτεί πολλάe-mail από αμερικάνικες εταιρείες για την εμπορική του αξιοποίηση.
Ο κ. Ηλιόπουλος δήλωσε ότι είχε από μικρός πάθος με τα αεροπλάνα. Θυμάται την εικόνα του αεροπλάνου στο αναγνωστικό της Β'δημοτικού που το έχει κρατήσει, αν κι έχουν περάσει πολλά χρονιά.
Το έναυσμα για να ασχοληθεί σοβαρά, "επιστημονικά" όπως λέει στο ΑΜΠΕ, ήταν μια εικόνα σε περιοδικό ποικίλης ύλης. Ξεκίνησε να κατασκευάζει μοντέλα αεροπλάνων και κατέγραφε σχολαστικά τις παρατηρήσεις του. Παράλληλα, σχεδίαζε αεροσκάφη μέσω υπολογιστή.
μονήΣχεδιαστής και κατασκευαστής δεν είναι κάποιος επαγγελματίας αεροναυπηγός, άλλα ο πρόεδρος της Αερολέσχης Φλώρινας Γιώργος Ηλιόπουλος, δημιουργός δύο αεροσκαφών.
Ο κ. Ηλιόπουλος ήταν αστυνομικός και "τα λεφτά δεν περίσσευαν". Όταν επισκέφθηκε ειδικά καταστήματα στον Καναδά, κάποιος τού έδωσε την ιδέα να κατασκευάσει αεροπλάνο με υλικά που μπορούσε να βρει.
Έτσι, κατασκεύασε το πρώτο του ξύλινο αεροπλάνο, χρησιμοποιώντας παλιά έπιπλα και ένα αναπηρικό καροτσάκι, ενώ τοποθέτησε κινητήρα αυτοκίνητου.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων τόνισε ότι χρειάστηκε να ξεπεράσει τον εαυτό του, άλλα και το φόβο μην καταντήσει το εγχείρημα του μια φαιδρή ιστορία για έναν τρελό που προσπάθησε να φτιάξει αεροπλάνο.
Όταν ολοκληρώθηκε ο "Λυγκιστής", όπως ονομάστηκε το πρώτο αεροσκάφος, θεώρησε ότι εκπλήρωσε το όνειρό του και ότι δεν θα επιχειρούσε και πάλι κάτι ανάλογο, ακόμα και να του έδιναν 1 εκ. ευρώ.
Ωστόσο, η "ψώρα" δεν τον άφησε να ησυχάσει και κατασκεύασε το δεύτερο αεροσκάφος από τσίγκους τυπογραφείου, σε κλίμακα 1 προς6. Όταν πέταξε, κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή, όπως χαρακτηριστικά είπε.
Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και 3000 τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου το κατασκεύασε και σε κανονικό μέγεθος,χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο και ο "Αρχων" έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες.
Πρόκειται για ένα υπερελαφρό αεροσκάφος που μοιάζει με μαχητικό. Όπως ανέφερε στο ΑΜΠΕ ο κ. Ηλιόπουλος, έχει δεχτεί πολλάe-mail από αμερικάνικες εταιρείες για την εμπορική του αξιοποίηση.
Ο κ. Ηλιόπουλος δήλωσε ότι είχε από μικρός πάθος με τα αεροπλάνα. Θυμάται την εικόνα του αεροπλάνου στο αναγνωστικό της Β'δημοτικού που το έχει κρατήσει, αν κι έχουν περάσει πολλά χρονιά.
Το έναυσμα για να ασχοληθεί σοβαρά, "επιστημονικά" όπως λέει στο ΑΜΠΕ, ήταν μια εικόνα σε περιοδικό ποικίλης ύλης. Ξεκίνησε να κατασκευάζει μοντέλα αεροπλάνων και κατέγραφε σχολαστικά τις παρατηρήσεις του. Παράλληλα, σχεδίαζε αεροσκάφη μέσω υπολογιστή.