Το Project στο Λύκειο: ακύρωση και καταστροφή της μάθησης και της σκέψης Μέρος τρίτο
Στα δύο προηγούμενα άρθρα, που δημοσιεύσαμε στις 28-9-2011 και στις 16-1-2012, διαπιστώσαμε ότι η εφαρμογή του project στο σχολείο διαταράσσει την ισορροπία του αναλυτικού προγράμματος και παρεκκλίνει από τις γενικές μεθόδους διδασκαλίας των γνωστικών αντικειμένων. Αυτή η πορεία της επιστημονικής γνώσης στο σχολείο μας βάζει μπροστά σε ένα ερώτημα, γιατί χρειάζεται να υπάρχει ένα σύστημα κατασκευής και εφαρμογής πληροφοριών στην διδακτική διαδικασία που δεν είναι συμβατό με τη διδασκαλία και κινείται ανεξάρτητα απ’ αυτή. Θα προσπαθήσουμε να αποδείξουμε ότι υπάρχει μια κατεύθυνση από την πλευρά της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης να ενταχθούν και να ενσωματωθούν συστήματα εφαρμογών της παραγωγικής, ανταλλακτικής και εμπορευματικής διαδικασίας και «καινοτόμων δράσεων» στο σχολικό πρόγραμμα και να μετονομαστούν σε μέθοδο διδασκαλίας, μάθησης και γνώσης. Το πρώτο ερώτημα είναι αν
... Διαβάστε περισσότερα »
Η υπόθεση της δωρεάν διανομής διδακτικών συγγραμμάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι μια ενδιαφέρουσα ιστορία που δεν έχει γραφεί. Κατά καιρούς έχουν τεθεί ζητήματα, όπως π.χ. η ακαδημαϊκή ελευθερία
... Διαβάστε περισσότερα »
Δύο πρώην συμμαθητές και ένα ακόμα άτομο, που αποτελούσαν τον ηγετικό «πυρήνα», επέλεγαν τους στόχους και μοίραζαν ρόλους. «Με αυτό το πουλί (οπλοπολυβόλο) στον ώμο και την μπλούζα της Χρυσής Αυγής θα εξαφανιστούν όλοι», ακούγονται να λένε σε συνομιλία τους, αν και η ακροδεξιά οργάνωση τονίζει ότι δεν έχει σχέση μαζί τους
Πρώην καταδρομείς, εκπαιδευμένοι στη χρήση βαρέων όπλων, αδίστακτοι, εξαιρετικά επικίνδυνοι και σε στενή επαφή με τον ακροδεξιό χώρο κινούσαν τα νήματα της πολυμελούς εγκληματικής οργάνωσης που εξαρθρώθηκε στην Καβάλα κατά την προχθεσινή μεγάλ
... Διαβάστε περισσότερα »
Στο δέρμα μας φυσιολογικά διαβιούν πάνω από 60 έως 80 εκατομμύρια «αθώα» για την υγεία μας μικρόβια (βακτήρια) ανά τετραγωνικό εκατοστό, παρά το ότι το περιβάλλον του δέρματος είναι «εχθρικό» για αυτά, λόγω του ότι είναι αλμυρό και όξινο. Σε αντίθεση πολλά «εχθρικά» (παθογόνα) μικρόβια δεν επιβιώνουν για πολύ, για παράδειγμα η Salmonella typhi , το μικρόβιο που προκαλεί τον τυφοειδή πυρετό δεν επιβιώνει στο φυσιολογικό δέρμα πάνω από 20 λεπτά.
Η μέση αύξηση των τριχών της κεφαλής μας είναι περίπου 12 εκατοστά του μέτρου το χρόνο και εάν κάποιος δεν κουρευτεί μέχρι να πεθάνει τα μαλλιά του θα φθάσουν περίπου σε μήκος τα 8,5 μέτρα. Τα νύχια μας αυξάνουν με ρυθμό περί τα 3 χιλιοστά του μέτρου το μήνα ή περίπου 3,5 εκατοστά το χρόνο.
Hξερες ότι..
Εάν διατηρούσαμε τον ίδιο ρυθμό ανάπτυξης στην εξωμήτρια ζωή που έχουμε στην ενδομήτρια, το αποτέλεσμα θα ήταν ένας ενήλικας με μέγεθος χίλιες φορές μεγαλύτερο του ήλιου
Hξερες ότι...
Τα αγγεία του σώματος μας έχουν συνολικό μήκος περί τα 96.000 χιλιόμετρα, δηλαδή περίπου 2,5 φορές τη περίμετρο της γης. Κάθε ερυθρό αιμοσφαίριο ζει περίπου 120 ημέρες και κάνει 172.000 διαδρομές στο αγγειακό δίκτυο του σώματος μας μέχρι να καταστραφεί. Υπολογίζεται ότι περίπου 10 εκατομμύρια ερυθρά αιμοσφαίρια καταστρέφονται κάθε δευτερόλεπτο κυρίως στο σπλήνα και αντικαθίστανται από νέα που παράγονται στο μυελό των οστών.
Πώς αντιμετωπίζει κάθε ζώδιο τις εξετάσεις; Τι πρέπει να προσέχει και ποια προσόντα πρέπει να τον κάνουν να αισθάνεται σίγουρος για τον εαυτό του;
Η υπέροχη μαθητική και φοιτητική ζωή έχει κάποιες φάσεις που όλοι θα ήταν ευτυχείς αν έλειπαν: τις εξετάσεις. Ας δούμε πώς τις αντιμετωπίζουν τα νεαρά ζώδια, και ποια είναι τα προσόντα και οι αδυναμίες τους.
ΚΡΙΟΣ Από μικροί οι Κριοί δείχνουν τη φιλοδοξία τους και την επιθυμία τους για πρωτιά. Ακόμα κι αν έχουν δυσκολίες με τα μαθήματα, τις ξεπερνούν με το πείσμα που είναι χαρακτηριστικό του ζωδίου τους. Αλλά και με τη χαρισματική προσωπικότητά τους, που δεν περνά απαρατήρητη από καθηγητές. Γι' αυτό άλλωστε και όλοι έχουν απαιτήσεις από έναν νεαρό Κριό, σίγουροι ότι μπορεί να τα καταφέρει ακόμα καλύτερα. Και θα τα καταφέρει, αν έχει περισσότερη υπομονή, ώστε να εμβαθύνει στη μελέτη του. Κάτι που επίσης τον βοηθά είναι να μελετά ομαδικά, ιδίως με καλούς μαθητές ή σπουδαστές. Η σύγκριση με τους άλλους και ο ανταγωνισμός είναι για εκείνον ισχυρά κίνητρα. Τα προσόντα του: χαρισματική προσωπικότητα, ενθουσιασμός, επιμονή. Τα αδύνατα σημεία του: έλλειψη υπομονής και σταθερότητας, τάση για <<πασάλειμμα>> στη μελέτη.
ΔΙΔΥΜΟΙ Η υψηλή νοημοσύνη του Δίδυμου είναι ένας μεγάλος σύμμαχος στα μαθητικά και φοιτητικά του χρόνια, φτάνει να καταφέρει να κρατήσει το μυαλό του προσηλωμένο για αρκετό χρόνο σε κάποιο αντικείμενο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, στη μελέτη τ
... Διαβάστε περισσότερα »
Facebook αστεία, εικόνες, βίντεο και άλλα! Μια σελίδα για την αστεία πλευρά του FaceBook. Αστείες φωτογραφίες ,καταστάσεις, βίντεο και άλλα απο το Facebook είναι εδώ.