Έχοντας πάρει μια πρώτη ιδέα στο Παρίσι, το νέο hypercar της McLaren με
την ονομασία P1ετοιμάζεται πυρετωδώς για τα φώτα της Γενεύης. Ακόμα δεν
υπάρχουν επίσημες πληροφορίες, αν και κάποια στοιχεία του αυτοκινήτου
κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο κινητήρας θα είναι ο βελτιωμένος V8
των 3,8 λίτρων της McLaren MP4-12C και θα αποδίδει μαζί με μια υβριδική
διάταξη KERS, στα πρότυπα της F1, μέχρι και 950 ίππους.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο πίνακας οργάνων θα διαθέτει digital
ενδείξεις, οι οποίες θα μεταβάλλονται ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης
που επιλέγει ο οδηγός.
Για παράδειγμα στην επιθετική ρύθμιση «Race» ο πίνακας θα μεταμορφώνεται
σε F1 look με ενδείξεις αλλαγής ταχύτητας με πράσινη, κόκκινη και μπλε
περιοχή (led ενδείξεις). Παράλληλα στη συγκεκριμένη ρύθμιση η πίσω αεροτομή και οι εμπρός
αεροδυναμικοί διαχύτες συντονίζονται κατάλληλα, για τη βελτίωση της
συμπεριφοράς της P1 σε υψηλές ταχύτητες (αεροδυναμικός συντελεστής
0,34).
Η McLaren ισχυρίζεται ότι στα 240 km/h η κάθετη δύναμη (αρνητική άνωση)
αγγίζει τα 600 kg, νούμερο αντίστοιχο της McLaren 12C GT3 Racer.
Στη διεθνή έκθεση του Σικάγο παρουσιάζεται μια ιδιαίτερη έκδοση του
Beetle, με τον κιτρινόμαυρο χρωματισμό που έφερε το «σκαθάρι» στις αρχές
της δεκαετίας του ’70.
Σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα της γερμανικής εταιρείας, η έκδοση GSR θα
κατασκευαστεί μόνο σε 3.500 μονάδες, για να τονιστεί ο επετειακός της
χαρακτήρας.
Ο συγκεκριμένος χρωματισμός χαρακτήριζε το «Beetle 1303 S» του 1970, περισσότερες δηλαδή από τέσσερις δεκαετίες πριν.
Το αυτοκίνητο που θα φέρει αλουμινένιους τροχούς διαστάσεων 19 ιντσών θα
είναι εφοδιασμένο με το δίλιτρο turbo κινητήρα των 210 ίππων, με τον
οποίο θα επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα,
ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 228 χιλιόμετρα την ώρα.
Η ροπή των 28,5 χλγμ. είναι διαθέσιμη από τις 1.700 στροφές ανά λεπτό.
Όσο για τη μέση κατανάλωση, η Volkswagen ανακοίνωσε 7,3 λίτρα ανά 100
χιλιόμετρα. Προαιρετικά θα προσφέρεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
διπλού συμπλέκτη (DSG) των έξι σχέσεων, αντί του χειροκίνητου των επίσης
έξι. <
... Διαβάστε περισσότερα »
Η Citroen έδωσε το όνομα Technospace στο πρωτότυπο που πρόκειται να
παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης, όμως πρόκειται για το νέο C4
Picasso που θα λανσαριστεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2013.
Χρησιμοποιώντας τη μακρά παράδοση της στην κατηγορία των πολυμορφικών
μοντέλων, αλλά και στη δημιουργία πρωτοποριακών ιδεών, η Citroen αλλάζει
τα δεδομένα με μια σειρά καινοτομιών που βασίζονται στη νέα πλατφόρμα
EMP2.
Χαρακτηριστικές οι δυναμικές γραμμές και τα στυλιστικά στοιχεία που
έρχονται από τις τελευταίες πρωτότυπες προτάσεις της εταιρείας, όπως τα
πίσω LED φωτιστικά σώματα με 3D-effect.
Από πλευρά διαστάσεων έχουμε μήκος 4,43μ., πλάτος 1,83μ. και ύψος 1,61μ.
που προσφέρουν άφθονους χώρους για πέντε επιβάτες κι ένα ικανοποιητικό
πορτμπαγκάζ 537 λίτρων.
Στο πρωτότυπο υπάρχουν μια σειρά πρωτοποριακών τεχνολογικών εφαρμογών
για κορυφαία άνεση, όπως η High Definition πανοραμική οθόνη των
12ιντσών.
Ο Νο1 της Honda φεύγει από τη Sepang έχοντας στο τσεπάκι τον ταχύτερο
χρόνο και τον τίτλο του φαβορί. Όλοι οι αναβάτες πάντως μείωσαν το χρόνο
τους την 3η και τελευταία ημέρα δοκιμών στη Μαλαισία.
Ο χρόνος του Dani ήταν καλύτερος από την pole position του Lorenzo τον
Οκτώβριο του 2012. Την τελευταία ημέρα μάλιστα, άνοιξε σημαντικά τη
διαφορά του από τους άλλους τρεις που τον κυνηγούν, απέχοντας 3/10 του
δευτερολέπτου από το μόνιμο δεύτερο των δοκιμών Jorge Lorenzo, που δεν
κατάφερε να επαναλάβει το χρόνο της περσινής pole.
Ίσως βέβαια αυτό που πρέπει να ανησυχεί το Lorenzo είναι η δήλωση του
Pedrosa ότι αντικειμενικός στόχος της ημέρας δεν ήταν να κάνει τον
ταχύτερο χρόνο, αλλά να δοκιμάσει τη μοτοσυκλέτα.
Ο Valentino Rossi έκλεισε την ψαλίδα της διαφοράς του από τον Lorenzo
στο 1/10 του δευτερολέπτου, αλλά 4/10 πίσω από τον Dani. O χρόνος του
Rossi έστειλε 4ο το θρασύτατο νεανία Marc Marquez, που τις 2 από τις 3
ημέρες είχε αποδειχτεί πιο γρήγορος από τον 9 φορές παγκόσμιο
πρωταθλητή.
Ο Marquez που απείχε 6/10 από το συναθλητή του στην Repsol Honda,
εισέπραξε την Πέμπτη και την πρώτη του πτώση στη μεγάλη κατηγορία, όταν
έχασε το μπροστινό στην τελευ
... Διαβάστε περισσότερα »
Ο Αμερικάνος της «Junior Ducati», όπως
αποκαλείται ανεπίσημα η Ομάδα Pramac Ducati MotoGP, επέλεξε να μην βγει
στην πίστα την 3η μέρα δοκιμών της Sepang, προκειμένου να αναπαύσει τον
ώμο του.
Ο λιγομίλητος Τεξανός με το παρατσούκλι «Αγκώνιας» είχε τραυματιστεί
πέρσι τον Οκτώβριο στην ίδια ακριβώς πίστα, κατά τη διάρκεια του GP της
Μαλαισίας. Εγχειρίστηκε 2 μέρες αργότερα και από τότε δεν είχε οδηγήσει
σε πίστα πριν την περασμένη Τρίτη, οπότε συμπλήρωσε 21 γύρους με την
Desmosedici. Την επόμενη μέρα έκανε 27 γύρους, γράφοντας τον 13ο
ταχύτερο χρόνο.
Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής Superbike γύρισε 2,453 δευτερόλεπτα πιο
αργά από τον Dani Pedrosa την 2η ημέρα, αλλά απείχε μόνον 9 δέκατα από
τον ταχύτερο αναβάτης της Ducati, τον Nicky Hayden.
«Ξύπνησα σήμερα το πρωί και πονούσα, μετά από δύο μέρες δοκιμών. Έχοντας
ξεκινήσει την αγωγή αποκατάστασης πριν μόλις 3 βδομάδες, δεν είναι
μόνον ο ώμος αλλά και όλο μου το σώμα που απέχει πολύ από την κατάλληλη
φυσική κατάσταση», εξήγησε το πρωί της Πέμπτης ο Spies.
«Πρέπει να κινηθούμε έξυπνα και να κάνουμε το σωστό. Τους τελευταίους
μήνες (εννοεί της σαιζόν 2012) είχαμε αρκετά δυσάρεστα συμβάντα. Είναι
πολύ σημαντικό να μην τ
... Διαβάστε περισσότερα »
Το Suzuki DR 650 ήταν μια μοτοσυκλέτα on-off που έκανε φανατικούς φίλους
και στην Ελλάδα, κατά τη δεκαετία του '90. Είχε αποκτήσει μια καλτ
εικόνα, που της εξασφάλισε κοινό ανάμεσα κυρίως στους «αντί-» της
εποχής, όσους δηλαδή δεν ήθελαν να προσκυνήσουν τα τοπ-χιτ της εποχής,
τα Yamaha XT και Honda ΧL. Με την πάροδο του χρόνου και την ανανέωση της
γκάμας, το DR 650 ξεχάστηκε από όλους. Σχεδόν...
Όχι όμως και από την Extemporae. Που είναι μια από τις πιο δυναμικές
εταιρείες ιδιοκατασκευών και μετατροπών στην Ιταλία. Με βάση στη Βαρέζε
–στη γειτονιά των MV Agusta και Husqvarna- είχε την καλοτυχία ή τις
σωστές γνωριμίες, ώστε το 2011 να παρουσιάσει τις δύο πρώτες δημιουργίες
της, ένα Yamaha TT 600 και ένα XT 550 στο ιταλικό περιοδικό Riders.
Το Riders είναι ένα πανέμορφο περιοδικό μοτοσυκλετιστικού lifestyle, το
οποίο φημίζεται για τις φωτογραφήσεις του και έχει τεράστια επιρροή στο
ποιος και τι θεωρείται «ιν» στην ιταλική μοτοσυκλέτα. Η παρουσίαση των
δύο μοντέλων ήταν λοιπόν η χρυσή ευκαιρία της Extemporae. Επιβλήθηκε στο
εκλεκτικό κοινό των ιδιοκατασκευών και από τότε καλπάζει από επιτυχία
σε επιτυχία.
Η τελευταία δημιουργία της Extemporae είναι βασισμένη σε ένα Suzuki
DR650
... Διαβάστε περισσότερα »
«Αν είχε εγκαταλείψει η Honda την εξέλιξη του οβάλ εμβόλου, δεν θα
υπήρχαν ούτε τα Honda VTEC», λέει ο Hirano, μηχανικός στο R&D και
επικεφαλής του τομέα Engineering και Production της Honda.
«Μόνον η Honda μπορούσε να κατασκευάσει τη NR με τα οβάλ πιστόνια»,
δηλώνει περήφανος ο Makoto Hirano και δεν έχει άδικο, τουλάχιστον για
την εποχή εκείνη. Η αλήθεια είναι πως ακόμα και μετά από 20 χρόνια, η NR
εκπλήσσει με την τεχνολογική αρτιότητά της.
Μόλις 300 αντίτυπα της NR750 κατασκευάστηκαν το 1992. Δεν είναι δύσκολο
να τη θεωρήσουμε λοιπόν μοναδική, παρότι πιο σωστό είναι ο χαρακτηρισμός
αυτός να αφορά στην τεχνολογία, παρά στην περιορισμένη παραγωγή της.
Ναι, 20 χρόνια μετά, η NR παραμένει μία από τις πιο σπάνιες,
ερεθιστικές, γοητευτικές και ποθητές μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν
ποτέ.
Μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τη «δημόσια εικόνα» της κατακόκκινης
μοτοσυκλέτας οφείλεται στο V4 κινητήρα με τα οβάλ έμβολα. Ο
τετρακύλινδρος, απίστευτα περίπλοκος κινητήρας είχε 8 βαλβίδες ανά
κύλινδρο και δύο μπιέλες ανά έμβολο, με αποτέλεσμα να δουλεύει σαν V8! Για πολλούς είναι δε ακόμη θαύμα το ότι πράγματι αυτό το τέρας
λειτουργούσε κανονικά! Όμως δεν είναι μόνον αυτό
... Διαβάστε περισσότερα »
Αυτό είναι το νέο Kawasaki Z 250, όπως εμφανίστηκε ξαφνικά πριν λίγες μέρες στο ιαπωνικό site της εταιρείας.
Η γυμνή έκδοση του Ninja 300 (η οποία σε πολλές αγορές πουλιέται σαν 250
λόγω των διαφορετικών διατάξεων για τα διπλώματα) αναμενόταν, καθώς
χωρίς μεγάλη επένδυση η εταιρεία αποκτά ένα ακόμη νέο μοντέλο στη
διαρκώς διευρυνόμενη κατηγορία των διπλωμάτων A1.
Πολλά δεν έχουμε να πούμε, αφού είναι ένα Ninja 250 με προδιαγραφές
Ιαπωνίας, που φορά μάσκα και πλαϊνά καπάκια αντί του ολόσωμου φέρινγκ. Η
αισθητική ακολουθεί τα πρότυπα των μεγάλων Ζ, αλλά τα μεγέθη είναι
υποπολλαπλάσια. Φαρδύτερο και τοποθετημένο ψηλότερα είναι το τιμόνι,
αλλά κατά άλλα -πλαίσιο, κινητήρα και ουρά- είναι πανομοιότυπο με το
σπορ Ninja. Στην έκδοση 300 (296 κυβικά) που ίσως εμφανιστεί και στην Ευρώπη, η
απόδοση του εν σειρά δικύλινδρου φτάνει τους 38,5 ίππους @ 11.000 σαλ.
Χωρίς όλο το φέρινγκ, το Ζ θα πρέπει να είναι και λίγο ελαφρύτερο. Το
Ninja 300 ζυγίζει 172 κιλά.
Στην Ιαπωνία το Z 250 κοστίζει 3.900 ευρώ περίπου, αλλά εκεί το
αντίστοιχο Ninja 250 κοστίζει μόλις 4.530 ευρώ. Εδώ το Ninja 250
κοστίζει 5.290 ευρώ. Αν ισχύσει η ίδια διαφορά, τότε το Ζ250 θα μπορούσε
να έχει τιμή γύρω στα 4.700 ευρώ, αλλά βέβαια αυτό είναι μ
... Διαβάστε περισσότερα »
Στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, τον επόμενο μήνα, η Opel
παρουσιάζει το concept ενός mini-crossover πόλης που βασίζεται στο Adam.
Τα τρία πρώτα σκίτσα του μοντέλου που θα βάλει για πρώτη φορά τη
γερμανική εταιρεία σε μια υπο-κατηγορία αμαξωμάτων συνεχώς
αναπτυσσόμενη, δόθηκαν στη δημοσιότητα.
Το Adam Rocks concept έχει βέβαια υπέρ του δέοντος εξωτική και
περιπετειώδη εμφάνιση, μέρος της οποίας θα χαθεί στις «παραχωρήσεις» έως
τη μετάλλαξή του σε μοντέλο παραγωγής.
Εκεί που δεν υπάρχουν παραχωρήσεις, σύμφωνα με τη φιλοσοφία του Adam,
είναι η δυνατότητα του κάθε κατόχου του να το διαφοροποιεί εξωτερικά
–αλλά και εσωτερικά- κατά το δοκούν.
Ομορφότερο, πιο άνετο και σαφώς πιο κοντά στην ελληνική πραγματικότητα,
με σύγχρονους κινητήρες 1,6 Εcoboost και 2,0 TDCi, έρχεται το Ford Kuga,
το νέο «παγκόσμιο» compact SUV της Ford.
Βασισμένο στο πάτωμα, την τεχνολογία και τα ηλεκτρονικά συστήματα του
Focus, το νέο 2ης γενιάς Ford Kuga είναι μεγαλύτερο σε μήκος (+81
χλστ.), αλλά πιο στενό (-4 χλστ.) και χαμηλό (-8 χλστ.) από το
προηγούμενο.
Με συνολικό μήκος πλέον 4.524 χλστ. το Kuga δείχνει και λιγότερο
αιχμηρό σχεδιαστικά εξυπηρετώντας απόλυτα τον παγκόσμιο προσανατολισμό
του και τα πολλά διαφορετικά γούστα μιας και θα πωλείται πλέον σε 100
χώρες του κόσμου.
Εκτός από το εργοστάσιο της Ford στην Βαλένθια, όπου και έγινε η επίσημη
παρουσίαση, το Kuga θα κατασκευάζεται στις ΗΠΑ και στην Κίνα. Στην
Ελλάδα το νέο Ford Kuga θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του μήνα, χωρίς
όμως να έχουν γίνει γνωστές οι τιμές.
Στο μάτι
To Kuga συνεχίζει φυσικά να έχει αναλογίες ελεύθερου χρόνου, αλλά το
δυναμικό και mucho παρουσιαστικό του προηγούμενου έχει μείνει πίσω προς
όφελος της παγκοσμιοποίησης.
Δείχνει πλέον πιο crossover, με προσεγμένη αισθητική και φυσικά υψηλή
θέσης οδήγησης, εξυπηρετώντας τις πραγματικές ανάγκες του σύγχρονου
αγοραστή της κατη
... Διαβάστε περισσότερα »
H ΒΜW X1 αποκάλυψε πρόσφατα ότι θα προσθέσει έναν νέο πετρελαιοκινητήρα
στη γκάμα της, ο οποίος εκτός ότι θα είναι πολύ προσιτός και
οικολογικός, θα είναι και πολύ οικονομικός.
Ο νέος 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας, ο οποίος είναι πιθανόν να είναι ο
ίδιος με τον 1,6 λτ. της 116d (116 ίππους και 260 Nm ροπής), θα διαθέτει
ικανοποιητική ροπή για τη μετακίνηση του 1,5 τόνων αμαξώματος της Χ1.
Είναι η πρώτη φορά που η βαυαρική φίρμα τοποθετεί έναν τόσο μικρό
πετρελαιοκινητήρα στην κατηγορία SAV και σύμφωνα με πληροφορίες, η
πώληση της νέας Χ1 με το diesel 1,6 λτ. θα ξεκινήσει τον Απρίλιο 2013.
Να θυμίσουμε επίσης ότι η BMW παρουσίασε πρόσφατα επί ελληνικού εδάφους
το SAV μοντέλο της BMW, X1, με το βενζινοκινητήρα των 1,6 λτ.
Η νέα BMW Χ1 sDrive16i είναι ήδη διαθέσιμη στην Ελλάδα, με κινητήρα
TwinPower Turbo 143 ίππων και πλούσιο βασικό εξοπλισμό, στον οποίο
ανήκει και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων.
Η συγκεκριμένη έκδοση συμπληρώνει τη μεγαλύτερη γκάμα στην κατηγορία (12
συνολικά εκδόσεις: sDrive/ xDrive, βενζίνης και diesel), αποτελώντας
μια προσιτή πρόταση.
Η BMW δίνει στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και τις εικόνες του
νεότερου μέλους της σειράς 3, με τα χαρακτηριστικά Gran Turismo, που
ντεμπουτάρει στη Γενεύη και λανσάρεται την άνοιξη στην Ευρώπη!
Συνδυάζει τη διαχρονική κομψότητα της 3άρας sedan, με την πρακτικότητα
και την ευρυχωρία της έκδοσης station wagon (Touring, στη γλώσσα της
BMW), αλλά υιοθετεί και κάποια ελκυστικά χαρακτηριστικά από ένα αμάξωμα
coupe. Χωρίς ιδιαίτερους σχεδιαστικούς νεωτερισμούς, εάν εξαιρέσουμε την
πίσω ενεργή αεροτομή, που «σηκώνεται» αυτόματα, μόλις το αυτοκίνητο
ξεπεράσει τα 110 χλμ/ώρα, η νέα 3άρα GT, δίνει ένα αισθητικό αποτέλεσμα
πιο μοντέρνο και πιο εύπεπτο από την παλαιότερη 5άρα GT και έρχεται
άμεσα, για να εμπλουτίσει τη γκάμα της πιο εμπορικής σειράς, στη
σύγχρονη ιστορία της βαυαρικής φίρμας.
Το νέο μοντέλο θα κάνει επίσημη πρεμιέρα στο επερχόμενο Σαλόνι
Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον Μάρτιο και σύμφωνα με τις πρώτες
πληροφορίες, θα λανσαριστεί άμεσα, από την άνοιξη, στην Ευρώπη, με ένα
επιπλέον κόστος περίπου 2.000 ευρώ, σε σχέση με τη αντίστοιχη έκδοση
Touring. ... Διαβάστε περισσότερα »
H γερμανική εταιρία ανακοίνωσε τον επίλογο της απερχόμενης γενιάς Golf με μία έκδοση R και κινητήρα με ισχύ 265 ίππους.
Όπως είθισται οι κάμπριο και λοιπές ειδικές εκδόσεις αμαξωμάτων να
παρουσιάζονται αρκετά αργότερα από την εμφάνιση ενός νέου μοντέλου έτσι
συνηθίζεται να αποσύρονται και αργότερα. Έτσι, λοιπόν, αν και το νέο
Golf κυκλοφορεί εδώ και μήνες στους δρόμους η VW ανακοίνωσε την διάθεση
μίας ανοιχτής έκδοσης R (η μαλακή οροφή αναπτύσσεται σε 9,5 δλ. σε
ταχύτητα έως 30 χλμ/ώρα) για πρώτη φορά στα χρονικά της εταιρίας.
Το Golf R εξοπλίζεται με τον γνωστό δίλιτρο TFSI που αποδίδει 265 ίππους
και προέρχεται από την «κλειστή» έκδοση. Σε αντίθεση όμως με την
τελευταία που είναι τετρακίνητη το Golf R Cabriolet είναι προσθιοκίνητο
με κιβώτιο DSG έξι σχέσεων. Τα 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνονται σε 6,4 δλ.
με την τελική να περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα. Το Golf R Cabriolet θα
πωλείται από την ερχόμενη άνοιξη με τις τιμές πώλησης στη Γερμανία να
ξεκινούν από 43.325 ευρώ.
Η μορφή των νέων εργοστασιακών RSV213 δόθηκαν στη
δημοσιότητα με την παρουσίαση της αγωνιστικής ομάδας που θα συμμετέχει το 2013
στο Παγκό
... Διαβάστε περισσότερα »
Θα μπορούσε να είναι το νέο Nissan X-Trail. Ο λόγος για τα
σχέδια ενός νέου SUV - Crossover που έδωσε για κατοχύρωση η Nissan. Δε
... Διαβάστε περισσότερα »
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές η BMW βρίσκεται λίγο πριν την
υπογραφή συμφωνίας με την Toyota, σύμφωνα με την οποία θα μπορεί να
χρησιμοποιεί
... Διαβάστε περισσότερα »
Τούτη η Bonneville Essentia είναι ένα πανέμορφο κομμάτι,
πρόταση της Officine GP Design, ενός γκαράζ βελτιώσεων που μάς συγκίνησε
π
... Διαβάστε περισσότερα »
Η Mini μάς έχει συνηθίσει στην παρουσίαση ειδικών εκδόσεων
εμπνευσμένων από την πρωτεύουσα της Αγγλίας. Την παράδοση αυτή συνεχίζει με το
... Διαβάστε περισσότερα »
Η βασική ιδέα είχε παρουσιαστεί πριν κάμποσο καιρό,
προερχόμενη από αμφιλεγόμενη πατρική εστία. Το πρωτότυπο Magpul Ronin ήταν ένα
... Διαβάστε περισσότερα »
Τα όνειρα μερικές φορές κοστίζουν ακριβά. Αυτό ίσχυσε στην
περίπτωση του ευτυχή κατόχου του αυθεντικού Batmobile, που χρειάστηκε να
... Διαβάστε περισσότερα »
Το Volkwsagen XL1 είναι ένα πολλά υποσχόμενο πρωτότυπο το
οποίο εξελίσσει ο όμιλος της VW εδώ και αρκετά χρόνια. Πρόκειται για
... Διαβάστε περισσότερα »
Τα σχέδια της Audi γα τη νέα χρονιά έχουν ιδιαίτερο
ενδιαφέρον και ήδη ξεκίνησαν οι πρεμιέρες επί αμερικανικού εδάφους στο Σαλό
... Διαβάστε περισσότερα »
Παγκόσμια πρεμιέρα στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του
Ντιτρόιτ για το εντελώς νέο Q50, που θα είναι διαθέσιμο στην αμερικανική αγορά
από
... Διαβάστε περισσότερα »
Facebook αστεία, εικόνες, βίντεο και άλλα! Μια σελίδα για την αστεία πλευρά του FaceBook. Αστείες φωτογραφίες ,καταστάσεις, βίντεο και άλλα απο το Facebook είναι εδώ.