Η Bimota ζήτησε να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα της BMW
S1000RR στο επόμενο μοντέλο της και η BMW συμφώνησε με χαρά. Και έτσι γεννήθηκε
η BB2.
Μετά τη αποκλειστική «δίαιτα κινητήρων Ducati» των τελευταίων ετών, η Bimota
αποφάσισε να επιστρέψει στους τετρακύλινδρους εν σειρά, με τους οποίους έφτιαξε
το όνομά της, εκεί πίσω στα τέλη της δεκαετίας του '70.
Κολλημένη ήταν και η αισθητική των μοτοσυκλετών της μικρής ιταλικής εταιρείας,
με την πλούσια αλλά ταραχώδη Ιστορία (ούτε η ίδια ξέρει ακριβώς πόσες φορές
έχει φτάσει στο χείλος της χρεωκοπίας). Αρκεί να κοιτάξει κανείς τις Bimota
DB7, DB8, DB9 και DB11 για να αντιληφθεί ότι οι σχεδιαστές της έχουν πέσει σε
κάποιο είδος «λούμπας» επαναλήψεων.
Η αλλαγή κινητήρα όμως δείχνει να φέρνει και αλλαγή στο στυλ, αν κρίνουμε από
τις πρώτες φωτογραφίες από την έκθεση του Μιλάνου. H Sak Art που ευθύνεται για
την όψη της BB2, χρησιμοποίησε κάποιες ρετρό γραμμές, ως φόρο τιμής στην πρώτη
συνεργασία της Bimota με την BMW, την BB1.
Η BMW περήφανη δηλώνει πως η Bimota επέλεξε τον κινητήρα της
S1000RR λόγω του χαμηλού βάρους του (59,9 κιλά) και της κορυφαίας απόδοσης (193
ίπποι @ 13.000 στροφές). Δεν είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται οι δύο
εταιρείες.
Το 1995 οι Ιταλοί παρουσίασαν το BB1 Supermono, ένα μονοκύλινδρο σουπερσπόρ
μοντέλο με τον κινητήρα τού τότε τρομερά δημοφιλούς BMW F 650. 376 BB1
κατασκευάστηκαν τη διετία 1995 /1996.
Η Supermono ζύγιζε μόλις 167 κιλά και ωθούμενη από τους 48 ίππους του
μονοκύλινδρου, έφτανε σε τελική τα 196 χαω. Η ΒΒ2 θα πιάνει αυτά τα χιλιόμετρα
με 2α στο κιβώτιο...
Facebook αστεία, εικόνες, βίντεο και άλλα! Μια σελίδα για την αστεία πλευρά του FaceBook. Αστείες φωτογραφίες ,καταστάσεις, βίντεο και άλλα απο το Facebook είναι εδώ.